Zapomenuté heslo – neexistující uživatel

Vyřešeno474 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, u jiného účtu než je tento bych se rád dostal ke správě domény. Nicméně, i při správně zadaném e-mailu (katari******@sez***.c*) mojí přítelkyně mi systém hlásí, že uživatel neexistuje. To ale asi není dost dobře možné, když je na tohoto uživatele vedená doména kurzyonlinezdarma.cz , na ten samý e-mail chodí výzvy k platbě atd. Můžete mi prosím poradit, jak se na účet dostat?

Ano, vyzkoušel jsem možnost „zapomenuté heslo“. Systém hlásí „Účet s touto e-mailovou adresou nenalezen“

Děkuji, Karel F.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména je v zákaznickém účtu na jméno Tomáš K.  login email  to***.kara*****@gm***.c**

Pokud jste majitel domény a chcete si ji přesunout pod svůj účet, lze to dle https://kb.wedos.com/cs/domeny/presun-domen-mezi-ucty-pomoci-autorizacniho-hesla/

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 1. 2021