závažný problém s mailovou schránkou
Dobrý den máme závažný problém s firemní mailovou schránkou. dnes to musíme vyřešut.
Specifikace problému: když odpovídáme na mail, tak se odpovědi zobrazují úplně ve spod komunikace. Klient si pak myslí, že nedostal žádnou odpověď. Pokud je navíc v mailu příloha, tak ta se zobrazí automaticky úplně nahoře, ale komentář (text mailu) je úplně dole. Dělá mi to ještě na jiném mailu u wedos, z tohoto duvodu usuzuju, že je chyba na vaší straně a prosím o neprodlené řešení.
s pozdravem LM
7 Answers
Zkuste opravit nastavení klienta podle schématu na obrázku:
Děkuju za výborné rady a přehledné odpovědi. Vše funguje.
s pozdravem Lucie Mudráková
Řazení příchozí pošty – ve sloupci datum si naklikněte sestupné řazení místo vzestupného.
HTML podpis si nastavte v nastavení psaní zpráv (stejná obrazovka jako řazení odpovědí) – vyberte vytvářet HTML zprávy – vždy.
Dobře. děkujeme.
Dále bych se ještě informovala o problémech s mailovou schránkou info@mudrdesign.cz
Jedná se o to, že příchozí maily se zobrazí nesmyslně jako poslední, přitom by měly být doručené uplně na hoře.
Dále mám problém, že html podpis se mi automaticky nenačítá, musím vždy zaškrknout-Typ editoru zpráv – html. Potřebovala bych, aby se zprávy psaly automaticky s html podpisovým vzorem.
To Vám bohužel nedokážu ověřit, změny na WebMailu nelogujeme.
dobrý den, zkusíme, měli jsme tam nastaveno pod původní.
jak je možné že se to přenastavilo samo? my to nenastavili
Dobrý den,
jaký e-mailový klient používáte? Pokud jiný než WebMail, můžete ověřit, zda se problém objevuje i při použití WebMailu? Pokud ano, pošlete tyto údaje o problematické zprávě:
– z jakého klienta jsou e-maily odesílány
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– snímek obrazovky s problematickou zprávou