závažný problém s mailovou schránkou

Vyřešeno495 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den máme závažný problém s firemní mailovou schránkou. dnes to musíme vyřešut.

Specifikace problému: když odpovídáme na mail, tak se odpovědi zobrazují úplně ve spod komunikace. Klient si pak myslí, že nedostal žádnou odpověď. Pokud je navíc v mailu příloha, tak ta se zobrazí automaticky úplně nahoře, ale komentář (text mailu) je úplně dole. Dělá mi to ještě na jiném mailu u wedos, z tohoto duvodu usuzuju, že je chyba na vaší straně a prosím o neprodlené řešení.

s pozdravem LM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 10. 2023
0
106.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Zkuste opravit nastavení klienta podle schématu na obrázku:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 10. 2023
0

Děkuju za výborné rady a přehledné odpovědi. Vše funguje.
s pozdravem Lucie Mudráková

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 10. 2023
0
106.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Řazení příchozí pošty – ve sloupci datum si naklikněte sestupné řazení místo vzestupného.

HTML podpis si nastavte v nastavení psaní zpráv (stejná obrazovka jako řazení odpovědí) – vyberte vytvářet HTML zprávy – vždy.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 10. 2023
0

Dobře. děkujeme.

Dále bych se ještě informovala o problémech s mailovou schránkou info@mudrdesign.cz
Jedná se o to, že příchozí maily se zobrazí nesmyslně jako poslední, přitom by měly být doručené uplně na hoře.

Dále mám problém, že html podpis se mi automaticky nenačítá, musím vždy zaškrknout-Typ editoru zpráv – html. Potřebovala bych, aby se zprávy psaly automaticky s html podpisovým vzorem.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 10. 2023
0
106.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

To Vám bohužel nedokážu ověřit, změny na WebMailu nelogujeme.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 10. 2023
0

dobrý den, zkusíme, měli jsme tam nastaveno pod původní.
jak je možné že se to přenastavilo samo? my to nenastavili

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 10. 2023
0
106.61K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jaký e-mailový klient používáte? Pokud jiný než WebMail, můžete ověřit, zda se problém objevuje i při použití WebMailu? Pokud ano, pošlete tyto údaje o problematické zprávě:

– z jakého klienta jsou e-maily odesílány
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
snímek obrazovky s problematickou zprávou

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 10. 2023