Zdvojené emaily v odeslané poště

Vyřešeno320 zhlédnutíWebhosting
0

DObrý den,

za poslední měíc se nám několikrát stalo, že některé emaily máme v odeslané poště zdvojené – je to v klientovi Mozilla Thunderbird i na webovém rozhraní. Je jedno zda se jedná o nový email a nebo o odpověď. Příjemce vždy od nás obdrží pouze jeden email. Nevíte čím by to mohlo být?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
může to být chybou mailového klienta nebo nastavením nějakého filtru. Prověřte nastavení filtrů v Thunderbirdu i WebMailu. Případně zkuste účet v klientu odebrat a přidat jako nový.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 31. 3. 2022