Zmena autorizacniho hesla kontaktu u C.NIC

Vyřešeno785 zhlédnutíDomény
0

Dobry den,

zjistil jsem, ze autorizacni heslo meho kontaktu je stejne jako pred peti lety. Vzhledem k tomu, ze kontakt je veden u mych domen, chtel bych autorizacni heslo kontaktu zmenit.

Prosim poradite mi, jaky je spravny postup?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pro CZ domény evidujeme na vašem účtu jediný kontakt a ten je navíc registrovaný u MojeID. Nejsme tedy registrátorem kontaktu, toto by bylo nutné řešit buďto s MojeID nebo přímo s CZ.NIC.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 3. 11. 2020
0

Jelikoz mi podpora Wedos rekla, ze zmenu autorizacniho hesla kontaktu neresi a mam se obratit na NIC.CZ, prevedl jsem svuj kontakt (kontakt ma urceneho registratora, podobne jako domena) k MojeID.
Odpoved od RM130195 prisla az po tomto prevodu.

MojeID umoznuje snaze nastavovat omezeni domeny, pokud je ucet Moje ID validovany. Taktez neumozuje poslani autorizacniho emailem, coz povazuji za bezpecnostni zlepseni.

Zeptal jsem se take podpory CZ.NICu na moznosti zmeny autorizacniho hesla kontaktu. Autorizacni heslo kontaktu je stale stejne a platne i po jeho pouziti k provedeni zmen, v mem pripade to bylo vice nez 5 let. Toto povazuji za bezpecnostni diru. Napr. u Ascio je heslo platne jen 60 minut.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 27. 10. 2020