Změna DNS – nasměrování domény na GOLEMOS eshop

Vyřešeno736 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, prosím mohli byste zkontrolovat zda je dobře nastavena změna DNS? Potřebuji doménu nasměrovat na GOLEMOS eshop. Moc děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 5. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

při nastavování DNS mějte na paměti především, že:

Změna DNS serverů (například z WEDOS na Golemos) probíhá postupně a trvá 6 – 48 hodin. Během této doby je tedy obtížné provést přesnou diagnostiku, protože část internetu používá staré DNS servery, část nové.

Změna DNS záznamů může trvat rámcově hodiny. Záleží mimo jiné na nastavení parametru TTL daného záznamu.

K ověření DNS záznamů můžete použít tyto nástroje:

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 5. 2022
0

Už to frčí …. 😉 Děkuji Vám za možnost konzultace. 😉
Mějte krásný den. 😉

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 5. 2022
0

Děkuji Vám.
Tak teď píše eshop, že doména je úspěšně spárována, ale po přepnutí v administraci v eshopu na hlavní doménu, se nezobrazuje eshop, jen prázdná stránka.
To asi budu muset řešit s technickou podporou eshopu.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 5. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Spusťte vybranou diagnostiku a porovnejte ji s parametry od Golemosu. Pokud se shodují, máte záznamy nastavené správně. Pokud ne, buď se ještě nepropsaly, jsou zadány chybně, nebo doména nepoužívá DNS servery, na kterých jste změnu nastavil.

Pokud diagnostiky nevycházejí ani 2-3 hodiny po změně DNS záznamů, případně 48 hodin po změně DNS serverů (NSSETu), zkontrolujte, že měníte správné záznamy na správné hodnoty u správného poskytovatele DNS serverů. Servery nastavené na doméně Vám ukáže například právě diagnostika v zákaznické administraci WEDOS.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 5. 2022
0

Děkuji za Vaši odpověď. Počkám.
Jen nevím, zda jsou správně zadané parametry.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 5. 2022