Změna e-mailu

Vyřešeno419 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

prosím o změnu emailu na a@domena místo x@jinadomena, který již není aktivní.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
90.94K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Který e-mail přesně potřebujete změnit?

Pro změnu přihlašovacího mailu do zákaznické administrace postupujte podle návodu Zákazník – změna přihlašovacího jména a e-mailu.

Pro změnu fakturačních údajů postupujte podle návodu Změna fakturačních údajů služeb.

Pro změnu údajů doménového kontaktu nebo provozovatele služby je většinou třeba mít přístup k původnímu mailu. Pokud tento mail již není aktivní, kontaktujte nás prostřednictvím tohoto formuláře. Uveďte názvy domén či služeb, u kterých potřebujete kontakt změnit a nový e-mail, který chcete nastavit. Záležitost obvykle řeší autorizační oddělení, doba řešení bývá 1-3 pracovní dny.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022