Změna emailu v kontaktu

Vyřešeno1.32K zhlédnutíDomény
0

V kontaktu na NIC.CZ mám uveden již neexistující email. Jak ho mohu změnit, když autorizační heslo k převodu kontakt k WEDOS mi přijde na tento neexistující email?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 5. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

toto heslo slouží ke změně registrátora a nikoliv majitele. Bohužel jak psal kolega, je potřeba provést změnu písemnou žádostí.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 5. 2020
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud již zmíněná schránka neexistuje a nemáte možnost ji obnovit popř. nastavit u domény přesměrování do jiné, pak bude nutné změnu provést jako změnu majitele, kdy potvrzení budete muset provést písemnou žádostí s úředně ověřenými podpisy viz.: Doména CZ – změna majitele

Role: Podpora
PK265670 Edited answer 2. 5. 2020
0

Dobrý den,

a nestačí k tomu autorizační heslo, které mi CZ.NIC poslalo přes datovou schránku?

Děkuji

Marek Leština

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 12. 5. 2020