Změna majitele domény – kontakt je registrován u active24

Vyřešeno608 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

doménu jsem převedl pomocí autorizačního hesla pod můj účet u wedos. Při pokus o změnu majitele mi píše:

Stávající kontakt není registrován u nás.Nejprve je nutné provést přeregistraci kontaktu k nám.

Původní kontakt patří přechozímu majiteli a má na něj navázané další domény. Nikde v popisu nebylo napsáno, že je toto nezbytné. Jak mám tedy postupovat?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021
-1
55.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud není kontakt registrován u nás a nelze jej převést z jakéhokoliv důvodu k nám, není možné provést změnu elektronicky (přes sms a email). Změna je možná jen přes úředně ověřenou žádost.

https://kb.wedos.com/cs/domeny/cz-domeny/domena-cz-zmena-majitele/#potvrzeni-pisemnou-zadosti-s-uredne-overenymi-podpisy

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021