Změna majitele domény – kontakt je registrován u active24
Dobrý den,
doménu jsem převedl pomocí autorizačního hesla pod můj účet u wedos. Při pokus o změnu majitele mi píše:
Stávající kontakt není registrován u nás.Nejprve je nutné provést přeregistraci kontaktu k nám.
Původní kontakt patří přechozímu majiteli a má na něj navázané další domény. Nikde v popisu nebylo napsáno, že je toto nezbytné. Jak mám tedy postupovat?
Děkuji
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021
1 Odpověď
Dobrý den,
pokud není kontakt registrován u nás a nelze jej převést z jakéhokoliv důvodu k nám, není možné provést změnu elektronicky (přes sms a email). Změna je možná jen přes úředně ověřenou žádost.
Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 12. 2021