Zmena SPF v DNS záznamoch. – LUDOVKA.eu

Vyřešeno501 zhlédnutíDNS
0

Dobrý deň,

píšem ohľadne mojej domény www.LUDOVKA.eu

Mám e-shop cez

Mám problém, tak som im písal na podporu.

Citujem …

„Dobrý deň, všimol som si, že už pár dní nechodia zákazníkom pri registráciách e-maily. Pri zmene stavu objednávok je všetko v poriadku. Len keď sa zákazník chce registrovať, tak mne príde oznámenie (posielam v prílohe) z toho usudzujem, že zákazník e-mail nedostane. Nič som nemenil, nastavenia mám rovnaké od začiatku používania vášho systému. Kde je chyba?

Ďakujem, Ivanička.“

Ich odpoveď:

Dobrý den,
v tomto případě je podle chybového hlášení problém v SPF u domény ludovka.eu. Skutečně když SPF kontroluji, tak není nastavené v pořádku, nastavené je toto:

v=spf1 a include:_spf.we.wedos.net include:_eshop-rychlo.sk -all

Ale správné nastavení je toto:

v=spf1 a include:_spf.we.wedos.net include:_spf.eshop-rychlo.sk -all

Tedy místo include:_eshop-rychlo.sk musí být include:_spf.eshop-rychlo.sk

Divím se, že emaily s automatickými avízy zákazníkům docházejí, protože u nich by měl problém být naprosto stejný.
V každém případě bude SPF potřeba opravit, což provedete v DNS záznamech u registrátora domény.

S pozdravem
Pavel Jeník

Čo mám prosím robiť? Ako a kde to nastavím / zmením / opravím? Ako sa to mohlo stať?

Ďakujem, Ivanička.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 10. 2020
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den

Veškeré informace k nastavení a úpravě SPF záznamu naleznete zde, v tomto návodu. Pouze záznam upravte z hodnoty původní na hodnotu udanou jejich podporou. Změny se potom projeví do cca 60 minut, po uložení.

RM130195 Vybral nejlepší odpověď 26. 10. 2020