Změna vlastníka, pokud je kontakt původního vlastníka u jiného registrátora
Dobrý den,
potřebuji změnit vlastníka u CZ domény, ale kontakt stávajícího vlastníka není veden u WEDOSu a ani ho k WEDOSu převést nemohu, protože původní vlastník domény tento kontakt používá u více domén a tudíž s ním nechce nijak manipulovat. Požadavek, aby oba kontakty byly u WEDOSu považuji za naprosto nesmyslný.
Jak mám v tomto případě postupovat?
3 Answers
Dobrý den,
pokud je doména vedena v zákaznické administrace WEDOS, pak budete postupovat dle návodu na změnu majitele cz domény -> https://kb.wedos.com/cs/domeny/cz-domeny/domena-cz-zmena-majitele#vytvoreni-zadosti-o-zmenu-majitele
V administraci tedy iniciujete změnu (vytvoří se žádosti) a zvolíte žádost s úředně ověřenými podpisy. Ano, můžete využít elektronicky uznávaný podpis.
V opačném případě vytváříte žádost na změnu majitele domény ta, kde je doména registrována.
Dobrý den,
elektronicky je možné změnu provést pouze, pokud jsou oba kontakty u nás. Pak se nabízí druhá možnost, ne-elektronická.
Úředně ověřená žádost. Je to jedna z možností ověření při změně majitele domény, systém vám ji nabídne a připraví žádost. Tu potvrdíte na poště nebo opatříte elektronickým podpisem a zašlete k nám.
Opravdu je možné změnu vlastníka provést pomocí žádosti potvrzené elektronickým podpisem? O této možnosti totiž návod na stránce žádosti i znalostí databáze zcela mlčí.