Změna vlastníka, pokud je kontakt původního vlastníka u jiného registrátora

Vyřešeno1.58K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

potřebuji změnit vlastníka u CZ domény, ale kontakt stávajícího vlastníka není veden u WEDOSu a ani ho k WEDOSu převést nemohu, protože původní vlastník domény tento kontakt používá u více domén a tudíž s ním nechce nijak manipulovat. Požadavek, aby oba kontakty byly u WEDOSu považuji za naprosto nesmyslný.

Jak mám v tomto případě postupovat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2020
-1
9.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud je doména vedena v zákaznické administrace WEDOS, pak budete postupovat dle návodu na změnu majitele cz domény -> https://kb.wedos.com/cs/domeny/cz-domeny/domena-cz-zmena-majitele#vytvoreni-zadosti-o-zmenu-majitele

V administraci tedy iniciujete změnu (vytvoří se žádosti) a zvolíte žádost s úředně ověřenými podpisy. Ano, můžete využít elektronicky uznávaný podpis.

V opačném případě vytváříte žádost na změnu majitele domény ta, kde je doména registrována.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 2. 2020
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

elektronicky je možné změnu provést pouze, pokud jsou oba kontakty u nás. Pak se nabízí druhá možnost, ne-elektronická.

Úředně ověřená žádost. Je to jedna z možností ověření při změně majitele domény, systém vám ji nabídne a připraví žádost. Tu potvrdíte na poště nebo opatříte elektronickým podpisem a zašlete k nám.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 5. 2. 2020
0

Opravdu je možné změnu vlastníka provést pomocí žádosti potvrzené elektronickým podpisem? O této možnosti totiž návod na stránce žádosti i znalostí databáze zcela mlčí.

Role: Zákazník
RO132031 publikoval nový komentář 11. 3. 2020