Změna zahraničního majitele domény .com

Vyřešeno1.06K zhlédnutíDomény
0

Zdravím vás,

rád bych se zeptal jak můžu změnit majitele domény .com v zahraničí. Např. při prodeji na sedo.com

Děkuji za odpovědi

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Několik důležitých informací:

  • Změnou majitele nedojde u domény k žádným dalším změnám, provoz samotné domény nebude nijak ovlivněn (zůstanou stejné DNS servery apod.).
  • Změnou majitele nedojde k přesunu domény do jiného zákaznického účtu – to je potřeba případně udělat následně (Přesun služeb mezi účty)
  • Nedojde také ke změně fakturačních údajů (ty je v případě potřeby možno změnit následně v editaci údajů odběratele).

UPOZORNĚNÍ! Po změně majitele generické domény je u domény nastaven 60-ti denní zámek, který zabraňuje přeregistraci domény k jinému registrátorovi. Tomu lze předejít tak, že původní majitel na stránce s potvrzením změny majitele zaškrtne příslušné pole, čímž udělí registru souhlas, aby takový zámek u domény nenastavil.

Pro zadání požadavku na změnu majitele generické domény postupujte takto:

  1. Přihlaste se do vašeho účtu v zákaznickém centru (client.wedos.com)
  2. Klikněte na záložku Domény
  3. Otevřete detail konkrétní domény, u níž chcete změnu provést
  4. V levém menu klikněte na odkaz Změna majitele
  5. Zobrazí se vám formulář, v němž máte 2 možnosti:
    • zadat identifikátor existujícího kontaktu nového majitele – pokud tento identifikátor znáte (např. pokud již máte u nás doménu s daným novým majitelem)
    • vyplnit údaje nového majitele – firma, jméno, příjmení, adresa atd.
  6. Pro změnu majitele je také nutné zadat autorizační heslo domény – to si nechte nejprve zaslat na e-mail příslušným odkazem (toto heslo bude zasláno na e-mailovou adresu majitele domény).
  7. Na email původního majitele se odešle email s požadavkem o schválení změny majitele.
  8. Po potvrzení požadavku původním majitelem se odešle email s požadavkem o schválení změny a souhlasem s podmínkami registrace na email nového majitele domény.
  9. Po potvrzení původního i nového majitele dojde ke změně majitele domény na registru do několika minut.

Po úspěšném provedení změny majitele domény je nutné provést ověření kontaktních údajů nového majitele doménového jména (pouze v případě, že kontaktní údaje nového majitele domény ještě nebyly ověřeny). Ověření probíhá formou odeslání emailu s odkazem pro potvrzení správnosti kontaktních údajů na emailovou adresu držitele domény. Email je odesílán společností Ascio z emailové adresy reminder@registrant-verification.com a je nutné jej potvrdit do 15 dní od provedení změny majitele, jinak bude registrace domény pozastavena a doména bude nefunkční. (více o ověřovaní kontaktních údajů)

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2020