Zmizení e-mailů ze schránky

Vyřešeno2.76K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

už pár dní přes svého e-mailového klienta zjišťuji, že nemohu dohledat své starší maily. Proto jsem se dnes pokusil dané maily dohledat skrze Wedos Webmail, kde jsem zjistil, že mám ve schránce maily staré max. od konce září. Přitom svou emailovou schránku mám v provozu snad už roku 2017.

Prostě se mi někam vytratily všechny maily, ať už doporučené, odeslané, koncepty, spamy, atp. Nejzazší maily vidím letos v srpnu. Nic za tímto datem ne. Ani v e-mailovém klientu, ani ve Webmailu. Smazat náhodou jsem si to nemohl, to bych musel mazat jednotlivé složky postupně. Je možné využít nějaké zálohy? Jak se tohle mohlo stát?

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Uvádím to jen jako jednu z možností, jinak se mohlo stát cokoli. Mohl jste e-maily dříve stahovat přes POP3 do svého PC a na serveru se neuchovávaly, proto v novém klientovi vidíte jen nové e-maily a ty staré budete mít stále uložené v původním klientovi.

Mohlo to být nastavením mailového klienta a ten mohl odmazávat staré zprávy.

Mohlo to být chybou e-mailového klienta a ten ztrácel data – podobná zpráva se nyní řeší ohledně nového MAC OS.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 29. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

prováděl jste nějakou změnu počítače či poštovního klienta?  Tedy nyní používáte jiný klient než jste užíval dříve, případně jste třeba provedl přeinstalaci počítače ?

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0

Dobry den,

ano, zhruba pred 3 tydny jsem presel z Windowsu na Mac.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019
0
46.10K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

E-mailoví klienti nabízejí funkci „Smazat zprávy starší než …..“

Pravděpodobně ji máte aktivovanou, prověřte nastavení vašeho mailového klienta.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Tady je velká pravděpodobnost, že jste měl emaily stažené pouze do klienta ve Windows (například POP3 nebo při nastavení – mazat stažené emaily na serveru), toto bylo často nastaveno ve výchozím nastavení Outlook, který Vám je na serveru automaticky mazal – a i když byly smazané, byly uložené v klientu a proto jste je mohl vidět. Při přechodu na Mac, tedy vidíte pouze nové emaily.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Odpověděl na otázku 15. 10. 2019
0

Celou dobu jsem využíval eM client, poslední měsíc před výměnou PC jsem začal používat Outlook.. Takže pokud to správně chápu, chcete mi říci, že mi všechny dané maily smazal vlastně ten Outlook? ..

Je nějakým způsobem možné obnovit emaily ze zálohy?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 15. 10. 2019