Zrušení domény

Vyřešeno341 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, měl jsem zakoupenou doménu na 1 rok a momentálně (po roce) jsem dostal email s tím, abych zaplatil prodloužení, ale já už o doménu nemám zájem.
Tak by mě zajímalo co bych měl udělat, podle toho co jsem hledal tak jsem změnil nastavení „chování nastavení před vypršením domén“ na „Nedělat nic“ a zajímá mě jestli to je vše co stačí udělat. Nerad bych pak řešil, že jsem něco nezaplatil.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 6. 2023
0
47.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Pokud službu již nechce využívat, postup pro doběhnutí služby najdete zde https://kb.wedos.com/cs/vypoved-sluzeb

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 8. 6. 2023
0

Dobrý den, ještě jednou moc děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 8. 6. 2023
0

Dobrý den, jenom pro ujasnění. Mělo by to tedy být takhle?
Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
TJ285257 publikoval nový komentář 7. 6. 2023