Ztracené maily?

Vyřešeno946 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, rád bych se zeptal, jelikož jsme včera přesunuli web na server a tím jsme opustili Váš webhosting (přičemž i emailovou platformu), tak nám přestali chodit maily – což jsme zjistili až zpětně, takže jsme přesunuli web zase na váš hosting, ale emaily nemůžeme dohledat. Je možné, že visí někde ve „vzduchu“?

Děkuji,

Filip Hrstka

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2019
0
1.24K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v tomto případě nezáleží na tom, kde je umístěný samotný web, ale na tom, jak jsou nastaveny DNS záznamy domény. O směrování emailů se starají MX záznamy domény.

  • pokud jste při přesunu webu neměnil MX záznamy u domény, směrovaly emailové zprávy nadále do emailových schránek původního webhostingu a měl by jste je tam najít (pokud je webhosting stále aktivní)
  • pokud jste při přesunu webu měnil MX záznamy, byly emaily nasměrovány na příslušný mailserver
  • pokud jste při přesunu webu měnil u domény DNS servery, je možné, že na nových DNS serverech nebyly žádné MX záznamy pro doménu nastaveny a v tom případě nebylo možné emaily doručit
Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 6. 8. 2019