JŠ255861 | Odpovědi

JŠ255861 642 Rep.

Dobrý den, bohužel zadáváte špatné přihlašovací údaje. Uživatelské jméno "a224395_ugjd9a" slouží pro přístup do databáze. Přihlašovací jméno na FTP je ve tvaru wXXXXXX. Údaje pro...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, přesun služeb mezi účty (jednotlivě i hromadně) je možný dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ Nejedná se však o případnou změnu majitele domény ale...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, mě "univerzálně" funguje tento kód, vyzkoušejte jej. RewriteCond %{HTTPS} !=on RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Zhlédnout otázku
-1 Hlasů

Dobrý den, jedná se o hlášku - stránku, od registru domény. Registr po Vás vyžaduje verifikaci domény. Na adresu majitele domény, registr zaslal verifikační email, který je potřeba potvrdit.

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, o jakou subdoménu se konkrétně jedná a co přesně v subdoméně máte? Používáte náš výchozí .htaccess?

Zhlédnout otázku
0 Hlasů changed status

Dobrý den, to záleží na konkrétní šabloně a případném nastavení. Obvykle je potřeba aby upravený  článek nebo stránka byla ve stavu "publikováno". Často se stává, že článek aktualizujete...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů

Dobrý den, problém bude pravděpodobně v tom, že na hostingu je vypnutá funkce mail(). Toto je nicméně technický problém, o kterém jste byl informován na email. Dořešte to tedy prosím se...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů changed status

Dobrý den, heslo jste si nastavoval sám při zřízení schránky. Pokud si heslo nepamatujete, můžete si jej změnit dle návodu níže. https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/

Zhlédnout otázku
1 Hlas Vybrána nejlepší odpověď changed status

Dobrý den, je potřeba rozlišit přihlašovací email a fakturační email. Oba údaje mohou být naprosto rozdílné a záleží na Vás jaké si nastavíte. Změna fakturačních údajů je možná...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď

Dobrý den, pokud byl webhosting již kompletně smazaný (15 dní po expiraci), tak ne. Je potřeba objednat nový hosting a na něj nahrát zálohu nebo nový web. Pokud je hosting pouze vypnutý,...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď
Načíst více odpovědí