Nefunkční SSL v iOS mailu

Vyřešeno141 zhlédnutíWebhostinge-mail ios ssl
0

Dobrý den,

při nastavování mailu do klienta v iPhone(dle návodu) se mi po neskutečně dlouhé době ověřování objevila hláška, že SSL není k dispozici. Poté už je jen hláška s akceptací, že tento účet možná nebude schopen přijímat či odesílat maily, jestli ho chci uložit.

Jak mám dál postupovat?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Údaje vypadají správně. Zkuste ještě projít nastavení a zapnout zabezpečení. Někdy pomůže změna hesla ke schránce. Krom toho mě bohužel nic nenapadá.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2024
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.