Nefunkční SSL v iOS mailu
Dobrý den,
při nastavování mailu do klienta v iPhone(dle návodu) se mi po neskutečně dlouhé době ověřování objevila hláška, že SSL není k dispozici. Poté už je jen hláška s akceptací, že tento účet možná nebude schopen přijímat či odesílat maily, jestli ho chci uložit.
Jak mám dál postupovat?
Děkuji
5 Answers
Údaje vypadají správně. Zkuste ještě projít nastavení a zapnout zabezpečení. Někdy pomůže změna hesla ke schránce. Krom toho mě bohužel nic nenapadá.
Dobrý den,
můžete poslat jako soukromou zprávu snímek obrazovky s nastavením mailserverů?
Změna hesla nezabrala. iOS mi nechce pro smtp server přijmout port 465 viz: https://help.wedos.cz/otazka/smtp-a-pop-nastaveni-ios/54076/
Můžete sem nakopírovat celou tu zprávu o nedoručitelnosti? Znamená totiž, že mail byl odeslaný, jenom příjemce jej odmítl. S tímto obvykle pomůže přidání SPF záznamu na doménu podle tohoto návodu.
Ano, to by měl opravit ten SPF záznam, jak jsem psal výše.