Nefunkční SSL v iOS mailu

Vyřešeno142 zhlédnutíWebhostinge-mail ios ssl
0

Dobrý den,

při nastavování mailu do klienta v iPhone(dle návodu) se mi po neskutečně dlouhé době ověřování objevila hláška, že SSL není k dispozici. Poté už je jen hláška s akceptací, že tento účet možná nebude schopen přijímat či odesílat maily, jestli ho chci uložit.

Jak mám dál postupovat?

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Údaje vypadají správně. Zkuste ještě projít nastavení a zapnout zabezpečení. Někdy pomůže změna hesla ke schránce. Krom toho mě bohužel nic nenapadá.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 1. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete poslat jako soukromou zprávu snímek obrazovky s nastavením mailserverů?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 9. 1. 2024
0

Změna hesla nezabrala. iOS mi nechce pro smtp server přijmout port 465 viz: https://help.wedos.cz/otazka/smtp-a-pop-nastaveni-ios/54076/

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 10. 1. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Můžete sem nakopírovat celou tu zprávu o nedoručitelnosti? Znamená totiž, že mail byl odeslaný, jenom příjemce jej odmítl. S tímto obvykle pomůže přidání SPF záznamu na doménu podle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 1. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ano, to by měl opravit ten SPF záznam, jak jsem psal výše.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 1. 2024