Nefunguje web

Vyřešeno102 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, mám problém s webem nejde a dnes jsem volala na e-shop rychle a tam mi bylo řečeno tohle.

Email:
Doména dudlicky.cz byla přesunuta z Vašeho zákaznického účtu
Vážený zákazníku,

dovolujeme si Vás upozornit, že doména dudlicky.cz byla přesunuta z Vašeho zákaznického účtu do zákaznického účtu majitele domény, který změnu zákaznického účtu autorizoval poskytnutím autorizačního hesla domény, které je dostupné pouze jejímu majiteli.

WEDOS Internet, a.s.
Potřebovala bych více info diky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024
0
92.25K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

k tomuto Vám můžu předat tyto informace ze systému:

zadána změna DNS 01.03.2024 11:30:42 user: EK
přesunuto na základě autorizačního hesla 01.03.2024 11:29:30 user: EK
změna uživatele XXXXXX -> XXXXXX 01.03.2024 11:29:30 user: EK
změna majitele - potvrzeno majiteli (email,sms) 27.02.2024 21:41:08 robot
zadána změna majitele domény 27.02.2024 21:18:44 user: VD

Posledním krokem byla změna NSSETu z GOLEMOS na WEDOS. Chcete-li tento krok vrátit, postupujte podle návodu na změnu NSSETu. Změna NSSETu probíhá postupně a může trvat 6 – 48 hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.