Nefunguje web
Dobrý den, mám problém s webem nejde a dnes jsem volala na e-shop rychle a tam mi bylo řečeno tohle.
Email:
Doména dudlicky.cz byla přesunuta z Vašeho zákaznického účtu
Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás upozornit, že doména dudlicky.cz byla přesunuta z Vašeho zákaznického účtu do zákaznického účtu majitele domény, který změnu zákaznického účtu autorizoval poskytnutím autorizačního hesla domény, které je dostupné pouze jejímu majiteli.
WEDOS Internet, a.s.
Potřebovala bych více info diky
6 Answers
Dobrý den,
k tomuto Vám můžu předat tyto informace ze systému:
zadána změna DNS 01.03.2024 11:30:42 user: EK přesunuto na základě autorizačního hesla 01.03.2024 11:29:30 user: EK změna uživatele XXXXXX -> XXXXXX 01.03.2024 11:29:30 user: EK změna majitele - potvrzeno majiteli (email,sms) 27.02.2024 21:41:08 robot zadána změna majitele domény 27.02.2024 21:18:44 user: VD
Posledním krokem byla změna NSSETu z GOLEMOS na WEDOS. Chcete-li tento krok vrátit, postupujte podle návodu na změnu NSSETu. Změna NSSETu probíhá postupně a může trvat 6 – 48 hodin.
Takže to mám vrátit na původní tedy?
To nevím, záleží na tom, kde chcete web provozovat. V současném nastavení směřuje doména na funkční webhosting u nás. Pokud ale chcete, aby běžel u Golemos (Eshop rychle), doporučuji změnit NSSET zpátky.
Asi jsem to udelala spatne? Jinak to pořad nejde
Jak jsem psal, změna probíhá 6 – 48 hodin. Nastavení máte správně.
U nás musíte nejprve vytvořit web – migrace od eshop-rychle není možná. Pro tvorbu eshopu většina uživatelů nasazuje redakční systém WordPress + WooCommerce. Zkuste se podívat na internetu, jestli by Vám takové řešení vyhovovalo. Pokud ano, můžete opět změnit DNS na naše a po propsání nainstalovat WordPress podle tohoto návodu.