Používání služeb ze zahraničí není možné!

Vyřešeno62 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, jsem v zahraničí a prostě se není možné přihlásit do administrace wedosu apod. Musel jsem si pořídit VPN, aby to bylo možné. Až když zapnu CZ server na VPN to možné je. Jde s tím něco udělat? Mám možnost to nějak ovlivnit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024
0
92.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v takovém případě postupujte takto:

  1. Proveďte traceroute příkazem tracert client.wedos.com v příkazovém řádku Widnows, nebo traceroute client.wedos.com z terminálu Mac/Linux.
  2. Zjistěte IP adresu zařízení, ze kterého se pokoušíte připojit.

Výpis traceroute a Vaši IP nám pošlete sem nebo přes formulář spolu s konkrétní chybovou hláškou, kterou pozorujete.

Běžné příčiny blokování zahraničních IP jsou:

  • špatná reputace IP adresy – adresa je na blacklistu některého z našich poskytovatelů, blokování je zpravidla dlouhodobé;
  • probíhající DDoS útok ze světových IP – při probíhajícím útoku někdy dočasně omezujeme přístup do administrace pouze z ČR; takový výpadek trvá obvykle rámcově několik minut.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.