Používání služeb ze zahraničí není možné!
Dobrý den, jsem v zahraničí a prostě se není možné přihlásit do administrace wedosu apod. Musel jsem si pořídit VPN, aby to bylo možné. Až když zapnu CZ server na VPN to možné je. Jde s tím něco udělat? Mám možnost to nějak ovlivnit?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024
1 Odpověď
Dobrý den,
v takovém případě postupujte takto:
- Proveďte traceroute příkazem tracert client.wedos.com v příkazovém řádku Widnows, nebo traceroute client.wedos.com z terminálu Mac/Linux.
- Zjistěte IP adresu zařízení, ze kterého se pokoušíte připojit.
Výpis traceroute a Vaši IP nám pošlete sem nebo přes formulář spolu s konkrétní chybovou hláškou, kterou pozorujete.
Běžné příčiny blokování zahraničních IP jsou:
- špatná reputace IP adresy – adresa je na blacklistu některého z našich poskytovatelů, blokování je zpravidla dlouhodobé;
- probíhající DDoS útok ze světových IP – při probíhajícím útoku někdy dočasně omezujeme přístup do administrace pouze z ČR; takový výpadek trvá obvykle rámcově několik minut.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 19. 3. 2024