Nefunkční mail po změně registrátora

65 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

po změně registrátora domény steker.cz mi přestal fungovat gmail.

Může to s tím prosím souviset? Pokud ano, jak to mám napravit?

Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 4. 2024
0
93.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména je u nás, DNS servery u Websupportu – nejspíš Vám je kvůli přeregistraci vypnuli. Postupujte takto:

  1. Podle tohoto návodu změňte NSSET na WEDOS.
  2. Zjistěte u Google, jaké DNS záznamy máte doméně nastavit.
  3. Opravte DNS záznamy typu MX u nás – nejsnazší je přepsat data existujících DNS záznamů vedoucí na naše servery. Chybějící záznamy doplňte, přebývající smažte (Google někdy používá 5 MX záznamů, jindy jeden).

Vše by mělo fungovat v rámci několika hodin.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 26. 4. 2024
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.