příchozí emaily

Vyřešeno2.11K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“

nastavení mám

smtp-172707.m7.wedos.net

port : 25

bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls

prosím o inforamci co stím, díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jako první se zkuste přihlásit zde https://webmail.wedos.net/ Tím ověříte funkčnost schránky a správnost hesla. Pokud se do schránky úspěšně přihlásíte, tak je problém v nastavení klienta.

V takovém případě bych vyzkoušel následující

(IMAP/POP3) – 993/995 SSL
(SMTP) 465 SSL

Nebo

(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 3. 3. 2020
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.