příchozí emaily
Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“
nastavení mám
smtp-172707.m7.wedos.net
port : 25
bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls
prosím o inforamci co stím, díky
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 11. 3. 2020
4 Answers
Dobrý den,
jako první se zkuste přihlásit zde https://webmail.wedos.net/ Tím ověříte funkčnost schránky a správnost hesla. Pokud se do schránky úspěšně přihlásíte, tak je problém v nastavení klienta.
V takovém případě bych vyzkoušel následující
(IMAP/POP3) – 993/995 SSL
(SMTP) 465 SSL
Nebo
(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 3. 3. 2020