příchozí emaily
Dobrý den, dnes jsem založil email kaska@motozazitek, používám klienta EmClient jako meialového správce, po nastavení emailů dle popis se emaily doručí ale příchozí emaily se nedoručí – „důvod je nebyla nalezena a nebo nemůže příjimat emaily.“
nastavení mám
smtp-172707.m7.wedos.net
port : 25
bezpečností zásada : vynutit použití ssl/tls
prosím o inforamci co stím, díky
4 Answers
Dobrý den,
příjem zpráv Vám samozřejmě nefunguje, protože máte nastavené MX záznam na Google. Pokud chcete využívat emaily vytvořené u nás, tak je potřeba nastavit naše MX záznamy, které jsou:
(priorita) (záznam)
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Zadat je můžete dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/prace-s-dns-zaznamy-1-zakladni-zaznamy/
Dobrý den,
jako první se zkuste přihlásit zde https://webmail.wedos.net/ Tím ověříte funkčnost schránky a správnost hesla. Pokud se do schránky úspěšně přihlásíte, tak je problém v nastavení klienta.
V takovém případě bych vyzkoušel následující
(IMAP/POP3) – 993/995 SSL
(SMTP) 465 SSL
Nebo
(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS
Dobrý den, na email jsem se přes bránu přihlásil v pořádku, v nastavení EM clientu funguje
(IMAP) – 143 TLS / STARTTLS
(SMTP) – 587 TLS / STARTTLS
diagnostika mi ukáže že je vše OK
ALE emaily nejde přijímat, pořád píše nebyla nalezena a nebo neexistuje….pls help
Dobrý den, tak již funguje, děkuji za pomoc při řešení, MK