Změna majitele domény

Vyřešeno1.26K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

mám registrovanou doménu na moje jméno. Zákazník chce změnit na sebe, ok udělal jsem kontakt nechal ověrit EMAIL SMS a DOPIS od CZNIC.

Kontakt u CZNIC ověřen.

Nyní chci  tu doménu v administraci změnit na ověřený kontakt, pokud to zvolím vyskočí mi hláška:

OK.

Když dám tedy provést přeregistraci kontaktu k Wedos vyskočí, že nelze jsme již registrátorem. ???

Můžete prosím pomoci, online podpora už nefunguje – velká chyba ! takhle psát někam do fóra mi přijde velmi otravné a neefektivní.
S podporou bych to asi vyřešil za 5 minut. Takhle budu čekat až mi někdo napíše  ????

Děkuji Radek Šíma

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PK265670 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2020
0
49.34K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dále řešeno v e-mailové komunikaci se zákaznickou podporou.

Problém je ve změně majitele domény, jež má veden kontakt u MojeID, kdy není možné kontakt přeregistrovat do naší správy – to je nutné pro změnu majitele elektronickou formou.

U kontaktů registrovaných u MojeID je nutné veškeré změny majitele řešit na na základě úředně ověřené žádosti.

Role: Podpora
PK265670 Vybral nejlepší odpověď 29. 4. 2020
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.