Problém s emaily
Dobrý den,
před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:
Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).
Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.
Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.
Lze to nějak vyřešit?
Děkuji
Petr Hájek
8 Answers
Dobrý den,
používá váš e-mailový klient nějakou cache? Je možné ji vyprázdnit? Zkuste případně jiné kombinace portů a zabezpečení, cílem je obnovit a načíst nový certifikát.
IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS
POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS
SMTP:
587 SSL/TLS
465 SSL/TLS
25 STARTTLS