Problém s emaily

2.68K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před několika dny mi začal můj emailový klient (TheBat) na Win7 hlásit chybu:

Vzájemná identifikace (TLS handshake) selhala. Neplatný certifikát serveru (Vystavitel řetězce tohoto S/MIME certifikátu nebyl nalezen.).

Došlo k tomu po několika letech bezproblémového fungování, beze změny na naší straně, opětovná instalace certifikátu nepomohla. Lze sice zprávy stáhnout v nezabezpečeném připojení, nicméně to dosti obtěžuje.

Stejný klient na Win10 žádné problémy nemá.

Lze to nějak vyřešit?

Děkuji

Petr Hájek

Role: Zákazník
VJ218733 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

používá váš e-mailový klient nějakou cache? Je možné ji vyprázdnit? Zkuste případně jiné kombinace portů a zabezpečení, cílem je obnovit a načíst nový certifikát.

IMAP:
993 SSL/TLS
143 STARTTLS

POP3:
995 SSL/TLS
110 STARTTLS

SMTP:
587 SSL/TLS
465 SSL/TLS
25 STARTTLS

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 15. 7. 2020
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.