Doména v ciyím zákaznickém účtu
Dobrý den,
jsme majiteli domény, avšak doména se nyní nachází v zákaznickém účtu našeho bývalého dodavatele.
Ten odmítá komunikovat a přeměrovává nás na metodu přesunu domén mezi účty pomocí autorizačního hesla. Tato metoda však nefunguje právě proto, že to potřebuje udělat ten zákaznický účet, v němž se doména nachází.
Toto nám způsobuje značné komplikace. Máte prosím jiné řešení, jak toto obejít?
Jsme přeci jenom vlastníky a platíme za doménu, s níž nemůžeme dál pracovat.
S přátelským pozdravem,
GK
1 Odpověď
Dobrý den,
zašlete nám, prosím, váš požadavek znovu prostřednictvím kontaktního formuláře na následující stránce a uveďte jméno domény:
https://client.wedos.com/contact/cform.html
s tím, že se nejprve přihlaste do svého zákaznického účtu. Tím se nám autorizujete, tedy prokážete vaši totožnost.
Jedná se o bezpečnostní opatření, které zamezuje tomu, aby změny v jakýchkoliv údajích a datech požadovala cizí osoba, která k tomu oprávněna není.
Pokud se neprokážete (neautorizujete), mohou naši pracovníci vaše požadavky odmítnout.
Zároveň vás prosíme, abyste byli vždy, když s námi komunikujete přes kontaktní formulář či chat, přihlášeni. Výrazně to urychlí a zjednoduší vyřízení vašich dotazů a požadavků.
Děkujeme za pochopení.