Doména v ciyím zákaznickém účtu

Vyřešeno469 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

jsme majiteli domény, avšak doména se nyní nachází v zákaznickém účtu našeho bývalého dodavatele.

Ten odmítá komunikovat a přeměrovává nás na metodu přesunu domén mezi účty pomocí autorizačního hesla. Tato metoda však nefunguje právě proto, že to potřebuje udělat ten zákaznický účet, v němž se doména nachází.

Toto nám způsobuje značné komplikace. Máte prosím jiné řešení, jak toto obejít?

Jsme přeci jenom vlastníky a platíme za doménu, s níž nemůžeme dál pracovat.

S přátelským pozdravem,

GK

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zašlete nám, prosím, váš požadavek znovu prostřednictvím kontaktního formuláře na následující stránce a uveďte jméno domény:

https://client.wedos.com/contact/cform.html

s tím, že se nejprve přihlaste do svého zákaznického účtu. Tím se nám autorizujete, tedy prokážete vaši totožnost.

Jedná se o bezpečnostní opatření, které zamezuje tomu, aby změny v jakýchkoliv údajích a datech požadovala cizí osoba, která k tomu oprávněna není.

Pokud se neprokážete (neautorizujete), mohou naši pracovníci vaše požadavky odmítnout.

Zároveň vás prosíme, abyste byli vždy, když s námi komunikujete přes kontaktní formulář či chat, přihlášeni. Výrazně to urychlí a zjednoduší vyřízení vašich dotazů a požadavků.

Děkujeme za pochopení.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 10. 2021
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.