Uvolnění schránky

Vyřešeno563 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dostala jsem upozornění na plnou mailovou schránku, 97%. Smazala jsem 6000 mailů, nejen ze složky ale i z odstraněných položek (mimochodem, je to hrozně obtížné mazat po jednom, nejde nikde, ani u Vás ani u mě zadat hromadný výmaz mailů třeba od jednoho odesílatele). Poté jsem se znovu přihlásila do webmailu a neubylo ani jedno procento. Co dělám špatně? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
91.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

velikost e-mailů ve schránce přepočítává systém přibližně jednou za 14 dní. Pokud změnu zaplnění schránky dlouho nevidíte, nebo Vám způsobuje problémy, kontaktujte zákaznickou podporu prostřednictvím tohoto formuláře a požádejte o přepočet velikosti e-mailů. Při komunikaci nezapomeňte uvést název služby – v tomto případě název webhostingu, kde velikost e-mailových schránek řešíte.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 4. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.