Uvolnění schránky

141 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, dostala jsem upozornění na plnou mailovou schránku, 97%. Smazala jsem 6000 mailů, nejen ze složky ale i z odstraněných položek (mimochodem, je to hrozně obtížné mazat po jednom, nejde nikde, ani u Vás ani u mě zadat hromadný výmaz mailů třeba od jednoho odesílatele). Poté jsem se znovu přihlásila do webmailu a neubylo ani jedno procento. Co dělám špatně? Děkuji.

Role: Zákazník
FM182728 Odpověděl na otázku 23. 4. 2022
0
MB313456 9.69K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

velikost e-mailů ve schránce přepočítává systém přibližně jednou za 14 dní. Pokud změnu zaplnění schránky dlouho nevidíte, nebo Vám způsobuje problémy, kontaktujte zákaznickou podporu prostřednictvím tohoto formuláře a požádejte o přepočet velikosti e-mailů. Při komunikaci nezapomeňte uvést název služby – v tomto případě název webhostingu, kde velikost e-mailových schránek řešíte.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 23. 4. 2022
0

Dobrý den,

doplním, že hromadné akce jsou povoleny, takže nemusíte mazat e-maily po jednom. Pokud chcete smazat e-maily od určitého odesílatele, jednoduše vyplňte do vyhledávání e-mailovou adresu, klikněte na enter a zobrazí se Vám všechny e-maily s touto adresou. Parametry vyhledávání lze upravit kliknutím na lupu vlevo vedle políčka vyhledávání.

V seznamu e-mailů pak můžete vybrat úplně všechny nalezené (kliknutím na položku vybrat – vše), nebo můžete vybrat jen některé e-maily. To provedete tak, že levým tlačítkem myši kliknete na první e-mail, který chcete vybrat, stisknete klávesu ctrl a kliknete na všechny další e-maily. Více e-mailů za sebou můžete označit i přes klávesu shift (stačí kliknout na první e-mail, stisknout shift a držet ho při kliknutí na poslední e-mail). Vámi vybrané e-maily se zbarví do modra. Nahoře pak pouze kliknete na smazat, čímž smažete všechny modře označené e-maily.

Role: Zákazník+ Web: https://kb.wedos.com/cs/ Vizitka: Pokud máte nějaký problém, prosím, popište co nejvíce podrobností. Na dotazy typu "nejde mi web, potřebuji ho spravit", se odpovídá velmi těžce - nikdo jiný netuší, jestli využíváte WordPress, Drupal, Joomlu, Prestashop, .., zda se jedná o čistou instalaci nebo nefunguje zaběhnutý web. V ideálním případě přiložte i adresu daného webu, aby se podpora a komunita mohly podívat na konkrétní problém a nemusely si ho představovat. Doporučuji se také podívat na https://kb.wedos.com/cs/ , kde najdete spoustu užitečných rad na vyřešení vašich problémů s webem :)
FM182728 Odpověděl na otázku 23. 4. 2022