Zrušení objednávky webhostingu

Vyřešeno217 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

objednal jsem dvě domény včetně dvou hostingů. Platba ještě neproběhla. Rozhodl jsem se objednat nakonec pouze domény a webhosting si zajistit po vlastní ose.

Našel jsem na help.wedos tuto otázku označenou za vyřešenou, ale vyřešená není – zasílám odkaz: https://help.wedos.cz/otazka/zruseni-objednavky-2/14235/

Konkrétně mám stejný problém jako uživatel JS240949 nikde není tlačítko stornování služby.

Děkuji předem za odpověď.

MS

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 2. 2023
0
92.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

objednávku domény v zákaznické administraci zrušit lze, webhostingu ne.

Pokud chcete zrušit objednávky webhostingů, můžete o to přes formulář požádat podporu podle návodu na výpověď služeb.

Mimochodem, pro každou doménu nemusíte zřizovat vlastní webhosting. Na jednom hostingu NoLimit můžete prostřednictvím aliasů provozovat bez příplatků až 4 různé domény.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 13. 2. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.