Zrušení objednávky webhostingu
Dobrý den,
objednal jsem dvě domény včetně dvou hostingů. Platba ještě neproběhla. Rozhodl jsem se objednat nakonec pouze domény a webhosting si zajistit po vlastní ose.
Našel jsem na help.wedos tuto otázku označenou za vyřešenou, ale vyřešená není – zasílám odkaz: https://help.wedos.cz/otazka/zruseni-objednavky-2/14235/
Konkrétně mám stejný problém jako uživatel JS240949 nikde není tlačítko stornování služby.
Děkuji předem za odpověď.
MS
1 Odpověď
Dobrý den,
objednávku domény v zákaznické administraci zrušit lze, webhostingu ne.
Pokud chcete zrušit objednávky webhostingů, můžete o to přes formulář požádat podporu podle návodu na výpověď služeb.
Mimochodem, pro každou doménu nemusíte zřizovat vlastní webhosting. Na jednom hostingu NoLimit můžete prostřednictvím aliasů provozovat bez příplatků až 4 různé domény.