Lze využít zálohový účet jeho novým dobitím k uhrazení faktury, pokud ta již ale byla vystavena?

0

Před pár lety jsem se na to ptal a nebylo to možné. Tj. pokud na zálohovém účtu klesl stav a došlo k vygenerování faktury, již ji nebylo možné uhradit prostřednictvím navýšení zálohovaného účtu (tj. jeho následným navýšením).

Nápověda k zálohovému účtu je z roku 2019 a tato situace tam není popsána (ani že to jde nebo nejde, nebo někde jinde v nápovědě nebylo dohledáno).

Změnilo se něco a je již možné uhradit již zaslanou fakturu prostřednictvím zálohového účtu a nebo otrocky každou zaplatit manuálně?

Ano, možností je mít vždy dostatek na zálohovém účtu, ale to není systémové řešení, které reaguje na nastalou událost – vystavení faktury, protože není dostatek na zálohovém účtu.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 12. 2. 2023
0

Díky za kladné vyřešení v SLA Gold úrovni (během 2 minut a to v neděli).

Role: Zákazník
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 12. 2. 2023
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.