Žádost o podporu s nastavení dalšího oprávněného přístupu (uživatele)

Vyřešeno190 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,
potřebuji poradit, pomoci s nastavení dalšího oprávněného přístupu do zákaznického účtu. Nemám čas ani kapacitu dohledávat v návodech apod. Jste jediný poskytovatel, který nemá zákaznický chat v reálném čase, natož možnost tel. komunikovat ve věci podpory.
Potřebujeme našim IT specialistům zpřístupnit náš zákaznický účet, ale nechceme jim dávat stejný přístup (přihlašovací údaje) administrátora, správce, potřebujeme nastavit další uživatelský přístup a zabezpečit ho tak, aby nebylo možné např. zcizit domény, vyvést data z dedikovaného serveru apod.

Žádáme vás tímto o podporu při nastavení oprávnění (dalšího) přístupu a jeho zabezpečení.
Předem děkujeme,
EH za Nadaci na ochranu zvířat.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 6. 2023
0
93.47K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud Váš admin má vlastní zákaznický účet, zjistěte si jeho přihlašovací e-mail a ID (číslo u jména v administraci vpravo nahoře).

Potom jděte na tento odkaz, klikněte na tlačítko přidat uživatele, uveďte ID a login a dle potřeby přidělte kategorie a především konkrétní služby. Nastavení uložte, admin uvidí služby ve své administraci.

Kompletní návod na nastavení oprávněných uživatelů najdete zde, přístup do živého chatu v detailu služby (ikonka chatu vedle názvu):

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 6. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.