Proč mi nepřicházejí emaily?

Vyřešeno947 zhlédnutíWebhostingnedoručená pošta nefunkční email
0

Dobrý deň, zistila som, že mi do emailovej schránky neprichádza pošta. Ani priamo na email ****@martastolfova.com ani do emailu, kam sa majú preposielať. Môžete mi prosím poradiť, kde skontrolovať nastavenie?
Ďakujem,

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MŠ151994 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2022
0
91.75K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

máte nastavené přesměrování na doméně, takže cokoliv@martastolfova.com se má přeposílat na ****@martastolfova.com (hvězdičky z důvodu bezpečnosti) – doména posílá poštu sama sobě, ale existující schránku nevidí, protože používá jiný (přesměrovací) mailserver.

Doporučuji nasměrovat doménu zpět na webhosting podle tohoto návodu. Pokud chcete, aby Vám pošta na libovolnou schránku chodila do schránky ****@martastolfova.com, nastavte doménový koš dle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MŠ151994 publikoval nový komentář 15. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.