Proč mi nepřicházejí emaily?

Vyřešeno1.18K zhlédnutíWebhostingnedoručená pošta nefunkční email
0

Dobrý deň, zistila som, že mi do emailovej schránky neprichádza pošta. Ani priamo na email ****@martastolfova.com ani do emailu, kam sa majú preposielať. Môžete mi prosím poradiť, kde skontrolovať nastavenie?
Ďakujem,

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MŠ151994 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2022
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vy chcete, aby mail fungoval takto:

  1. Mail dorazí na m****@martastolfova.com
  2. Z m****@martastolfova.com se přepošle na ****@gmail.com.

Aby toto fungovalo, nasměrujte doménu na webhosting podle tohoto návodu a do existujícího SPF záznamu přidejte text include:_spf.we.wedos.net dle tohoto návodu.

Protože Váš mail teď funguje takto:

  1. Mail chce dorazit na m****@martastolfova.com.
  2. Mail je přesměrovaný na m****@martastolfova.com.
  3. Opakuje krok 1 a 2 donekonečna.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MŠ151994 Vybral nejlepší odpověď 31. 8. 2022
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

máte nastavené přesměrování na doméně, takže cokoliv@martastolfova.com se má přeposílat na ****@martastolfova.com (hvězdičky z důvodu bezpečnosti) – doména posílá poštu sama sobě, ale existující schránku nevidí, protože používá jiný (přesměrovací) mailserver.

Doporučuji nasměrovat doménu zpět na webhosting podle tohoto návodu. Pokud chcete, aby Vám pošta na libovolnou schránku chodila do schránky ****@martastolfova.com, nastavte doménový koš dle tohoto návodu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MŠ151994 publikoval nový komentář 15. 8. 2022
0

Ďakujem za odpoveď. Doménu podľa uvedeného návodu mám nasmerovanú na webhosting. Problém je trochu iný, než čo popisujete. Mne neprichádzajú emaily, ktoré sú poslané priamo na m****@martastolfova.com a nezobrazia sa ani v schránke ****@gmail.com, kam sa majú presmerovať.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 16. 8. 2022
0

Dobrý deň, SPF záznam som pridala, avšak nemalo to žiaden efekt. Doména na hosting nasmerovaná je.

Čo ďalšie môžem urobiť?

Role: Zákazník
MŠ151994 publikoval nový komentář 31. 8. 2022