Email správně nechodí
Dobrý den,
od té doby co jsem přešel k Vám mám následující problém a chtěl bych Vás poprosit o pomoc:
Používám jednu bankovní aplikaci, která mi pro ověřování totožnosti zasílá číselný kód na email. Ten mám stále stejný (ivan@anglictinaprobusiness.cz), jen jsem nedávno přešel k Vám. A právě od té doby mi z této ty ověřovací emaily nechodí.
Jinak od ostatních odesilatelů mi emaily chodí!
Nedokázali byste mi poradit?
děkuji velmi,
Ivan Martinek
1 Odpověď
Dobrý den,
po přesunu domény a změně jejich DNS serverů, dne 22.08.2019 09:08:39, jste neměl nastavenou žádnou aktivní schránku na našem webhostingu, ta byla vytvořena až 03.09.2019 10:11:03, začali Vám dnes tedy emaily již řádně chodit ?
Do dané schránky se připojíte pomocí https://webmail.wedos.net/ či pomocí jakéhokoliv standardního klienta.
Případně, zkuste dodat informaci, kam směrovali emaily předtím, například to mohl být gsuite, tyto informace již nevidíme.