Nefunkční email
Dobrý den,
před časem nám přestal fungovat email s upozorněním:
„Odesílání hesla pro uživatele i**o@k*****-******cz nebylo úspěšné. Poštovní server pop-*.m*.wedos.net zaslal odpověď: Authentication failed.“
Nevíte prosím, co s tím máme dělat?
Děkuji za odpověď Radek Fuksa
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
2 Answers
Dobrý den,
otázku jsem anonymizoval, aby mohla sloužit všem uživatelům webu.
Máte expirovaný a již pozastavený webhosting, je potřeba jej uhradit na další období. Výzvu k platbě naleznete na fakturačním e-mailu nebo v zákaznické administraci v záložce Fakturace.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019