Nefunkční email

Vyřešeno743 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před časem nám přestal fungovat email s upozorněním:

„Odesílání hesla pro uživatele i**o@k*****-******cz nebylo úspěšné. Poštovní server pop-*.m*.wedos.net zaslal odpověď: Authentication failed.“

Nevíte prosím, co s tím máme dělat?

Děkuji za odpověď Radek Fuksa

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
1
RM130195 43.28K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

otázku jsem anonymizoval, aby mohla sloužit všem uživatelům webu.

Máte expirovaný a již pozastavený webhosting, je potřeba jej uhradit na další období. Výzvu k platbě naleznete na fakturačním e-mailu nebo v zákaznické administraci v záložce Fakturace.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer (WEDOS WebSite, WEDOS OnLine).
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0

Na zálohovém účtu máme vloženo 1.000kč, proč se platby nestrhly z těchto peněz prosím?

Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 1. 10. 2019

Dobrý den,
protože u služeb nemáte nastaveno výchozí chování, to jest vytvoření výzvy k platbě a čekání na platbu. Žádné automatické strhávání nastavené nemáte. Jak jej případně nastavit naleznete v návodu zde -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace-a-prodluzovani-sluzeb/