nefunguje automatická odpověď

Vyřešeno1.92K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

na webu https://wmail.wedos.net jsem si nastavila automatickou odpověď u obou mých emailových schránek. U Jedné z nich je filtr funkční, u druhé ale automatická odpověď nechodí, lze to prosím nějak zaktivovat? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0

Dobrý den,

filtr v roundcube se musí uložit, zkuste se teď podívat znovu, zda-li je tam uložený. Zároveň si zkontrolujte, že jste někde v podmínce pro aktivaci filtru nenechala doménu/adresu druhé schránky.

Pokud Vám schránka jinak funguje normálně, nenapadá mě možnost, proč filtr nefunguje.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.