nefunguje automatická odpověď

Vyřešeno1.93K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

na webu https://wmail.wedos.net jsem si nastavila automatickou odpověď u obou mých emailových schránek. U Jedné z nich je filtr funkční, u druhé ale automatická odpověď nechodí, lze to prosím nějak zaktivovat? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0

Dobrý den,

filtr v roundcube se musí uložit, zkuste se teď podívat znovu, zda-li je tam uložený. Zároveň si zkontrolujte, že jste někde v podmínce pro aktivaci filtru nenechala doménu/adresu druhé schránky.

Pokud Vám schránka jinak funguje normálně, nenapadá mě možnost, proč filtr nefunguje.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0
46.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

princip fungování je u obou schránek stejný, tedy pokud máte obě skutečně správně nastavené, není důvod, aby to nefungovalo.

Jinak vám pošta do problémové schránky bez potíží přichází?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 9. 10. 2019
0
8.06K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte nastaven filtr v roundcube v prohlížeči, neměl by obsahovat:

diakritiku, speciální znaky, mezery,

tedy ideálně to pojmenovat: presmerovani, automat apod., případně prosím zašlete screenshot nastavení.

Role: Podpora Web: https://blog.wedos.cz/wedos-ziskal-akreditaci-icann-pro-registraci-domen-a-hodlame-ji-vyuzit-naplno Vizitka: Programátor | Získali jsme akreditaci ICANN ...
KB218908 Edited answer 10. 10. 2019