nefunguje automatická odpověď

Vyřešeno80 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

na webu https://wmail.wedos.net jsem si nastavila automatickou odpověď u obou mých emailových schránek. U Jedné z nich je filtr funkční, u druhé ale automatická odpověď nechodí, lze to prosím nějak zaktivovat? Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den, pro ostatní zákazníky doplním ještě, že nastavení automatické odpovědi lze udělat dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry/

0

Dobrý den,

filtr v roundcube se musí uložit, zkuste se teď podívat znovu, zda-li je tam uložený. Zároveň si zkontrolujte, že jste někde v podmínce pro aktivaci filtru nenechala doménu/adresu druhé schránky.

Pokud Vám schránka jinak funguje normálně, nenapadá mě možnost, proč filtr nefunguje.

Role: Zákazník+ Web: https://c-net.cz Vizitka: Nepomohla Vám odpověď, nebo potřebujete i tak poradit/pomoct? Jsem student na VUT a občas podnikám v IT. Ozvěte se mi na kontakt@c-net.cz a vždy se nějak domluvíme. Jinak se rád věnuji sítím, zvukařině nebo čemukoliv spojenému s technikou. :)
Vybral nejlepší odpověď
0
5.68K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

princip fungování je u obou schránek stejný, tedy pokud máte obě skutečně správně nastavené, není důvod, aby to nefungovalo.

Jinak vám pošta do problémové schránky bez potíží přichází?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0
3.24K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud máte nastaven filtr v roundcube v prohlížeči, neměl by obsahovat:

diakritiku, speciální znaky, mezery,

tedy ideálně to pojmenovat: presmerovani, automat apod., případně prosím zašlete screenshot nastavení.

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/vanoce2019 Vizitka: Programátor | Vyhrajte Apple iPhone 11 Pro...
Edited answer