nefunguje automatická odpověď
Dobrý den,
na webu https://wmail.wedos.net jsem si nastavila automatickou odpověď u obou mých emailových schránek. U Jedné z nich je filtr funkční, u druhé ale automatická odpověď nechodí, lze to prosím nějak zaktivovat? Děkuji
3 Answers
Dobrý den,
filtr v roundcube se musí uložit, zkuste se teď podívat znovu, zda-li je tam uložený. Zároveň si zkontrolujte, že jste někde v podmínce pro aktivaci filtru nenechala doménu/adresu druhé schránky.
Pokud Vám schránka jinak funguje normálně, nenapadá mě možnost, proč filtr nefunguje.
Dobrý den,
princip fungování je u obou schránek stejný, tedy pokud máte obě skutečně správně nastavené, není důvod, aby to nefungovalo.
Jinak vám pošta do problémové schránky bez potíží přichází?
Dobrý den,
pokud máte nastaven filtr v roundcube v prohlížeči, neměl by obsahovat:
diakritiku, speciální znaky, mezery,
tedy ideálně to pojmenovat: presmerovani, automat apod., případně prosím zašlete screenshot nastavení.