oprávněný uživatel

0

Dobrý den,

rád bych pro klientu migroval doménu z webglobe k vám, nakoupil jiné domény a spustil u vás i hosting webu. Založil jsem jí u vás úspěšně účet, zatím bez jakýchkoliv služeb. Udělal jsem se oprávněným uživatelem (respektive klienta to provedla když jsem ji vedl po telefonu) měla mi přidělit i veškeré oprávnění.

Nedostal jsem však od vás prozatím zádný informační procesní email že se to děje, tak si říkám, jeslti jsme procesem prošli úspěšně. (akce proběhla asi před půl hodinou) a nemohu ani ve vaší znalostní daatbázi nikde dohledat jak se jako oprávněný uživatel k ní mám připojit. Musí mít klienta nejprve aktivní nějaké služby, abych viděl do jejího účtu (adiniostrace) nebo jí mohu dělat administraci účtu ihned? Jak?

Děkuji,

L

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 8. 2023
0

Dobře. Klientka je technicky méně zdatná a pro mě jednodušší se zeptat vás takto:
Předpokládejme, že proces mé registrace jako oprávněného uživatele proběhl úspěšně (přece jen píšete, že nevíte jestli kolem toho chodí nějaké informační emaily a btw doposud nic nepřišlo). Otázka zní: Jak mohu já jako úspěšně založený oprávněný uživatel účtu mé klienty jejím jménem tzn za její účet udělat objednávku domény? jak se to dělá?

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 26. 7. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.