nastaveni emailu

Vyřešeno1.99K zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den,

snazim se nastavit email do noveho telefonu (samsung s10e), nastavuju ho stejne jako na puvodnim telefonu s androidem, heslo jsem si overil, ze je spravne pomoci webmailu a stejne mi nejde nastavit. Telefon pise, ze „ucet nelze overit“ uz nevim co jeste zkusit. Nemate nejaky tip?

Dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v http://wmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 7. 2020
0

Dobrý den,

nedaří se mi připojit k mail účtu po změně certifikátu. V konfiguraci mám mail servery *.m14.wedos.net, ale wedos nabízí certifikát *.m0.wedos.net.

Mail klient samsung Note10 to samotřejmě nezkousne.

Jak mám postupovat při konfiguraci ?

Děkuji.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 3. 7. 2020