Nefunkční SPF?
Proč emailové schránky přijímají emaily, které jsou odeslány z jiného serveru než je uveden v záznamu SPF?
Nastavení: v=spf1 include:spf.active24.com -all
Testované schránky: gmail.com, active24.com
3 Answers
Dobrý den,
chování při neprojití SPF je závislé čistě na příjemci, často jsou pak pravidla u poskytovatelů ignorována navzdory SPF záznamu popř. je soft fail (~) i hard fail (–) vyhodnocován totožně nebo je jen upravena hodnota spam score popř. SPF vůbec nerespektují.
U některých poskytovatelů by pak případně mohly dopomoci i pravidla DMARC záznamu.
Doporučuji nejprve prověřit hlavičky příchozích zpráv ohledně vyhodnocení SPF testů a případně se doptejte přímo u poskytovatelů mailových služeb, jakým způsobem zprávy vyhodnocují.
Jak takováte záznamy vyhodnocují („respektují“) emailové schránky WEDOS? Děkuji.
Dobrý den,
pokud máte v SPF záznamu domény nastaven hardfail a někdo zašle podvržený e-mail z Vaší domény (z nepovolených adres), pak dojde k zamítnutí e-mailu přímo na mailserveru a nebude tedy do schránek hostovaných u nás doručen.