E-mail, složky, ztracený e-mail
Dobrý den,
e-maily stahuji MS Outlookem. Třídím je tam do složek. Občas, potřebuji složku přejmenovat.
a) Přejmenuje se, chová se zcela korektně.
b) Přesunu do ní doručený e-mail. A po čase se objeví pod původním názvem a e-mail je k nenalezení.
c) Někdy složka nejde vůbec vytvořit. Nová složka se objeví, problikne a zas zmizí.
Dříve to fungovalo bez problému, žádná změna nastavení nebyla.
Dá se někde ztracený e-mail najít? (V www klientovi též není!)
4 Answers
Dobrý den,
v tomto případě Vám nemůžeme příliš pomoci. Zde by mohl být problém v samotném klientovi ale nedokážu Vám říci kde. Pokud se připojujete přes IMAP a nějaký email smažete přímo v klientovi, tak dojde ke smazání i na serveru.
Pokud tedy email není ani v koši, tak jediná možnost jej získat je obnova. Data záloha Vám kolega napsal výše, avšak z naší strany nedokážeme určit ve které se email může nacházet. Toto musíte posoudit Vy na základě data zálohy.
Svévolné přejmenování složek v klientu bych se pokusil diagnostikovat na fóru Microsoft, do budoucna Vám doporučím vytvářet si vlastní zálohy ve formě .pst souborů.
Dobrý den,
poprosím Vás o následující:
- co nejpřesnější datum a čas přijetí zprávy
- e-mailová adresa odesílatele
- e-mailová adresa příjemce
- předmět
- V jaké složce by měl být, nebo v jaké byl naposledy.
Dobrý den,
jakou verzi outlooku používáte? Ve https://webmail.wedos.net/ email naleznete? Stahujete je přes POP nebo rovnou IMAP?
Dobrý den,
MS Office 365 ProPlus, verze 2002, stahování přes IMAP, port 993, šifrování SSL/TLS.
Bohužel ztracené e-maily nejsou ani na https://webmail.wedos.net/ (to bylo hned první, co jsem kontroloval)