Konstantní error 503

Vyřešeno938 zhlédnutíWebhostingChyba 503 error 503
1

Dobrý den,

na hostingu apfelit.cz nám konstantně padá server s 503. Snažil jsem se vyčistit komplet všechny zbytečně subdomény, pluginy, nicméně bez úspěchu s tím, že jsem nebyl schopný cokoli vyčíst i z accesslogu/errorlogu. Na tom hostingu máme 4 běžící domény, úpravy se dělají průběžně na všech, nicméně není možné se tam ani dostat, natož zkoušet něco dál. Nemáte nějaký „task-manager“ kde uvidím co v realném čase zabíjí resourcy?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0
49.29K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud by nedostačovaly parametry/procesy PHP, můžete otestovat aktivaci Extra zdePříplatkovou službu můžete testovat po dobu 7 dní, včas je však potřeba službu na odkaze deaktivovat.

Pokud se chyba 503 zobrazuje nadále, zašlete nám prosím, kde se vyskytuje spolu s co nejpřesnějšími časy, kdy byl výpadek pozorován.

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 28. 4. 2021
0

Mám stejný problém, stránky na WP přestaly fungovat a zákazníkům hlasí 503 chyby. Vypnul jsem všechny cron tasky na feedy, zakázal v htaccessu přístup a stejně jsou stránky pekelně pomalé. Při aktualizaci pluginů dostávám timeouty. Děje se něco na straně Wedosu? Pokud ne, potřeboval bych podobně jako kolega vidět souhrn toho, co nám „vyžírá“ procesy. Díky za odpověď.

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 12. 3. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Vaše aplikace s největší pravděpodobností vyčerpává všechny PHP procesy.

Je dobré webovou aplikaci optimalizovat, aby se nečekalo na ukončené jednotlivých procesů příliš dlouho, např. v případě jejich nedostupnosti.

S odhalením problému by Vám měly pomoci logy zkuste si je aktivovat dle https://www.wedos.cz/webhosting/logy po aktivaci vyčkejte 30 min, než se nahrají, na 24 hodin jsou zdarma

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 12. 3. 2021
0

Dobrý den,

z logů nejde nic vyčíst, odinstaloval jsem všechny nepotřebné instance, i přestože donedávna nám vše fungovalo i s těmito instancemi, odinstaloval jsem všechny nepotřebné pluginy, i přestože donedávna vše fungovalo se všemi pluginy, ikdyž na zkoušku vypínám všechny weby, nic nepomáhá. Měnili jste nějak resource pooly aniž byste mě informovali o těchto změnách? Těžce tomu nerozumím a ještě hůř to snáším, vzhledem k tomu, že mi na tom stojí celkem dost peněz. Děkuji za Váš čas a odpověď.

S pozdravem
Vojtěch R******

Role: Zákazník
SC199134 publikoval nový komentář 2. 5. 2021