Konstantní error 503

Vyřešeno126 zhlédnutíWebhostingChyba 503 error 503
1

Dobrý den,

na hostingu apfelit.cz nám konstantně padá server s 503. Snažil jsem se vyčistit komplet všechny zbytečně subdomény, pluginy, nicméně bez úspěchu s tím, že jsem nebyl schopný cokoli vyčíst i z accesslogu/errorlogu. Na tom hostingu máme 4 běžící domény, úpravy se dělají průběžně na všech, nicméně není možné se tam ani dostat, natož zkoušet něco dál. Nemáte nějaký „task-manager“ kde uvidím co v realném čase zabíjí resourcy?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0

Dobrý den,

z logů nejde nic vyčíst, odinstaloval jsem všechny nepotřebné instance, i přestože donedávna nám vše fungovalo i s těmito instancemi, odinstaloval jsem všechny nepotřebné pluginy, i přestože donedávna vše fungovalo se všemi pluginy, ikdyž na zkoušku vypínám všechny weby, nic nepomáhá. Měnili jste nějak resource pooly aniž byste mě informovali o těchto změnách? Těžce tomu nerozumím a ještě hůř to snáším, vzhledem k tomu, že mi na tom stojí celkem dost peněz. Děkuji za Váš čas a odpověď.

S pozdravem
Vojtěch R******

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Přidávám se. Nulová snaha od Wedosu tuto situaci s chybou 503 řešit. Budu nucen změnit poskytovatele webhostingu.

Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie