migrace na website – ztráta emailové adresy
Dobrý den, máme u Vás službu webhosting. Dříve tato služba byla uložena na doméně krejcik-loziska.cz – nicméně doménu jsme přeregistrovali na krejcik-loziska.xxx abychom na krejcik-loziska.cz mohli zařidit website. Je možné že při přeregistraci přestal fungovat webmail? bohužel se do něj nemůžeme přihlásit a info@krejcik-loziska.cz je pro mě klíčová schránka pro komunikaci se zákazníky. Prosím o radu jak email znovu zprovoznit. Děkuji
3 Answers
Dobrý den,
schránky lze přemigrovat pomocí našeho migračního scriptu, pokud Vám na starý hosting bude směrovat nějaká doména. Další možnost je stažení zálohy emailů a připojení datavého souboru, případně placená migrace z naší strany.
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Dobrý den,
přejmenováním webhostingu na krejcik-loziska.xxx máte schránku info@krejcik-loziska.xxx , pokud byste chtěl emaily pod hlavní doménu při použití WebSite, je potřeba zvolit jednu z placených verzí.
Dobrý den, mám tu placenou verzi za 90kč bez dph měsíčně, takovou tu střední verzi. Jak prosím tedy nastavit email s vlastní doménou? nyní nám to vrací že adresáta nelze najít. Verze je to PROFI. Moc děkuji za pomoc s nastavením, jsem v tomto trochu analfabet.