migrace na website – ztráta emailové adresy

Vyřešeno328 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, máme u Vás službu webhosting. Dříve tato služba byla uložena na doméně krejcik-loziska.cz – nicméně doménu jsme přeregistrovali na krejcik-loziska.xxx abychom na krejcik-loziska.cz mohli zařidit website. Je možné že při přeregistraci přestal fungovat webmail? bohužel se do něj nemůžeme přihlásit a info@krejcik-loziska.cz je pro mě klíčová schránka pro komunikaci se zákazníky. Prosím o radu jak email znovu zprovoznit. Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 7. 2022
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

schránky lze přemigrovat pomocí našeho migračního scriptu, pokud Vám na starý hosting bude směrovat nějaká doména. Další možnost je stažení zálohy emailů a připojení datavého souboru, případně placená migrace z naší strany.

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 13. 7. 2022
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
přejmenováním webhostingu na krejcik-loziska.xxx máte schránku info@krejcik-loziska.xxx , pokud byste chtěl emaily pod hlavní doménu při použití WebSite, je potřeba zvolit jednu z placených verzí.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
JŠ255861 Změnil status na publikováno 13. 7. 2022
0

Dobrý den, mám tu placenou verzi za 90kč bez dph měsíčně, takovou tu střední verzi. Jak prosím tedy nastavit email s vlastní doménou? nyní nám to vrací že adresáta nelze najít. Verze je to PROFI. Moc děkuji za pomoc s nastavením, jsem v tomto trochu analfabet.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 13. 7. 2022