Wedos emaily se občas nedoručí

Vyřešeno637 zhlédnutíWebhosting
0

Dobry den,

mam problem s tim ze se tu a tam nedoruci emaily a vrati se zpet. Naposledy zachycena zprava jejiz vypis je pouze informativni obsahovala nabice tyto detaily:

Reporting-MTA: dns; gmmr-1.centrum.cz
X-Postfix-Queue-ID: DD0D13512E0
X-Postfix-Sender: rfc822; m***@volny.cz
Arrival-Date: Tue, 20 Sep 2022 08:25:28 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; b***@msjizerska.cz
Original-Recipient: rfc822;b***@msjizerska.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; wes1-mx2.wedos.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 <b***@msjizerska.cz>: Recipient address rejected: sender blacklisted

Final-Recipient: rfc822; k***@msjizerska.cz
Original-Recipient: rfc822;k***@msjizerska.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; wes1-mx2.wedos.net
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 <k***@msjizerska.cz>: Recipient address rejected: sender blacklisted

prosim cim by to mohlo byt a jak to zpravit? Ci cist pripadne dalsi problemy tohoto typu.

dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
DS137074 Vybral nejlepší odpověď 21. 9. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle hlášky

Recipient address rejected: sender blacklisted

poznáte, že odesilatel je na blacklistu, takže schránka jej odmítá přijmout. Návod na správu blacklistu najdete v článku E-maily – Nastavení v zákaznické administraci.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
DS137074 Vybral nejlepší odpověď 21. 9. 2022
0
3.64K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Chybí Vám v DNS záznamech spf záznam. To je záznam který říká o doméně, ze které se emaily posílají, laicky řečeno, že není spamová, a že jí příjemci (ale i odesílatelé) mohou důvěřovat. Nastavíte si ho podle návodu zde

Role: Podpora
MB313456 Změnil status na publikováno 21. 9. 2022